Blog
Dowiedz się więcej o marketingu online na naszym blogu!

JAK SKUTECZNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SOCIAL MEDIACH
Media społecznościowe aktualnie są jednym z najpotężniejszych narzędzi w budowaniu świadomości marki, zwiększenie zaangażowania użytkowników co może skutkować zwiększeniem naszej sprzedaży. Jak w takim razie jak zrobić ten pierwszy krok w celu opracowania skutecznej...

TIKTOK : Twoje źródło przychodu
Czy wiesz, że TikTok to nie tylko platforma do dzielenia się krótkimi filmikami, ale także potężne narzędzie do generowania dochodu? Jest to platforma społecznościowa, która wyrosła na jedną z najpopularniejszych w ostatnich latach, oferuje ona nie tylko...

RTM: Strategiczna Przewaga w Marketingu
Real-Time Marketing (RTM) to zaawansowana strategia marketingowa wykorzystująca aktualne wydarzenia do zwiększenia zaangażowania i poprawy widoczności marki w środowisku cyfrowym. W dobie ciągłego dostępu do informacji, kiedy kluczową rolę odgrywają obserwatorzy...

AIDA – czyli jak zwrócenie uwagi prowadzi do zakupu produktu
Model AIDA to jeden z najstarszych modeli stosowanych w marketingu. Został opracowany przez E.St. Elmo Lewisa pod koniec XIX w. Jest jedną z najskuteczniejszych form marketingu. Cała koncepcja modelu AIDA jest niezwykle jasna i prosta w realizacji, co prawdopodobnie...

Marketing szeptany – Czym jest marketing szeptany?
Marketing szeptany to strategia promocyjna, która polega na zachęceniu ludzi do rozmawiania o produkcie lub usłudze. Nie nakłania potencjalnego klienta do zakupu produktu czy usług a skłania się do tego, aby wywołać naturalną dyskusję na temat danej marki. Głównie...

Marketing automation – na czym polega
Marketing automation to dziedzina marketingu odpowiedzialna za automatyzację działań, które wcześniej były wykonywane ręcznie przez marketerów. Obejmuje ona różne kanały, takie jak e-mail marketing, media społecznościowe czy content marketing. W skrócie, automatyzacja...